Aparaty cyfrowe instrukcje obsługi kamery cyfrowe forum fotograficzne
 Aparaty cyfrowe  Galeria    Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś fajne do 1500zł !!!
Autor Wiadomość
Berti_BB 

Wysłany: Pią Lut 08, 2008 6:51 pm   Coś fajne do 1500zł !!!

Witam, jestem laikiem w tych sprawach i dlatego zwracam się do was aby uniknąć kupna czegoś co potem będę żałował. Chce kupić kamerę cyfrową tak do 1500zł. Najbardziej by mi odpowiadała w wersji hdd z wbudowanym twardym dyskiem, nie wiem jak się to sprawdza i nie wiem czy nie lepsza by była na dvd? Zastanawiam się nad sony dcr-sr32e. Fajna kamerka z dużym zoomem i klasie cenowej która mnie interesuje. Poradźcie coś w tej półce cenowej kamerę będę używał praktycznie do wszystkie ale nie jestem jakimś zawodowcem ale chce mieć sprzęt z jakimiś większymi możliwościami. A i jeszcze czy ta kamera ma polskie menu bo tego sie nie doczytałem a i jak się to sprawdza i ile bateria trzymie.

FotoMaster 
Rozkręca się

Wysłany: Sob Lut 09, 2008 7:53 am   

Odpowiedz znajduje sie ponizej http://www.forum.fotoexpert.pl/topics46/14786.htm

ps. z hdd oczywiscie kamerki sa lepsze niz z dvd (co zresza przekłada sie na cene)
ps.2. baterie w kamerach trzymają bardzo podobnie dlatego trzeba sie zaopatrzyc w zamienniki... kupując sony skazany jestes na stamine=wysoki koszt oryginalnego zamiennika

Berti_BB 

Wysłany: Nie Lut 10, 2008 4:12 pm   

Rozważałem różne propozycje i myślę że mój fundusz (1500zł) na kamerę z hdd jest za mały, bo jak mówi fotomaster trzeba dołożyć sobie koszt jeszcze jednego akumulatora, a i tak zresztą w tej półce cenowej mam taką gorszą kamerkę.
Więc jak nie hdd to co minidvd czy karta pamięci???
Poradźcie coś dobrego też do kręcenia wewnątrz przy sztucznym oświetleniu. Panasonic NV-GS320 myślę nad czymś takim tylko żeby miał większy zoom optyczny tak z 20. Pomóżcie bo kamerę chce kupić w najbliższych dniach. :?: :???: