Wysłany: Sob Sie 04, 2007 6:10 pm Jaki program na początek?
Witam. Właśnie zamówiłem z netu Canona G7. Jaki program do obróbki zdjęć polecacie na początek? Adobe Photoshop, Paint Shop, czy może coś innego? Chodzi mi taką obróbkę "pseudo artystyczną" postarzanie zdjęć, nakładanie filtrów (podoba mi się taki, który przy czarnobiałym zdjęciu pokazuje bardzo intensywnie tylko jeden kolor np. czerwony), usuwanie efektu czerwonych oczu itp.
Witam i z racji, że jest to mój pierwszy post to na początek chciałbym się przywitać z wszystkimi użytkownikami.
Ja mam zainstalowany PAINT.NET całkiem przyjazny.
PS2 To jest pełna nazwa programu ? Nigdzie nie mogę go znaleźć
Znacie jeszcze jakiś ciekawe programy do obróbki zdjęć ale trochę bardziej zaawansowane niż PAINT.NET czy Picassa. Dopiero zaczynam przygodę ze zdjęciami i aparatem i chciałbym iść krok wyżej.
Powiem szczerze Corel mnie trochę przeraził i jeszcze nie ma jak narazie spolszczenia. Jestem naprawdę początkujący i jeszcze raczkuje w tym temacie, ale z pozostałych programów jak najbardziej skorzystam.
Ja osobiście korzystam z Picasa i jestem bardzo zadowolony. Program ten w zupełności wystarcza do domowego obrabiania zdjęć, jest prosty w obsłudze i zawiera wiele ciekawych funkcji (usuwanie efekt czerwonych oczu, możliwość dodawania ciekawych efektów do fotografii itp). Szczerze polecam wszystkim.
Pozdrawiam
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 10:17 am Re: Jaki program na początek?
m3lon napisał/a:
Witam. Właśnie zamówiłem z netu Canona G7. Jaki program do obróbki zdjęć polecacie na początek? Adobe Photoshop, Paint Shop, czy może coś innego? Chodzi mi taką obróbkę "pseudo artystyczną" postarzanie zdjęć, nakładanie filtrów (podoba mi się taki, który przy czarnobiałym zdjęciu pokazuje bardzo intensywnie tylko jeden kolor np. czerwony), usuwanie efektu czerwonych oczu itp.
Ja robię to tak:
1. Picasa służy mi to katalogowania, przeglądania, przycinania i drobnych poprawek na zdjęciach.